A dokładnie to mam (10 minut). Teraz jest koniec semestru i muszę się ze wszystkiego poprawiać.
Mam w poniedziałek chyba z 20 sprawdzianów więc wiecie.A w ogóle to nikt tutaj nie pisze komentarzy,
nikt nie wchodzi...chociaż reklamuje.Bardzo mi było miło jak Karolina przyjęła mnie do pisania z nią bloga:)
Ale kiedyś musi być początek i koniec.:/
Tutaj jest ten nagłówek co Ci miałam oddać :
Zrobiłam to sama, jeśli chodzi o tło to na każdym blogu prawie takie jest i mi się też takie podoba .
Teraz może na pożegnanie (mam na imię Ola a nie Agaxpp)
pokaże Wam fotki mojego psiaka. (Pusia)
To Papatki. Kiedyś może w bliskiej przyszłości jeszcze
będę dawać oznaki życia w necie:]
Narazie uczyc się uczyć i jeszcze raz uczyć.
Bye!
wyszło na to że pomagała mi zrobić kopie nagłówka z uzależnionych! Nie mówiła że go skopiowała a ni nic tylko po prostu robiła.Ale z kąd ja miałam wiedzieć że istnieje taki blog co ma taki sam nagłówek?? Ok, powiedziałam że na każdym blogu prawie takie tło jest.Widziałam kiedyś takie tło podobało mi się, ale nie pamiętam na jakim blogu!Czy to takie ważne? bo to jest głupie co i_am_collector napisała. Po tym co napisałam, to może wreszcie zrozumiecie że nie warto plotkować jak się nie zna szczegółów.






kopiara wstręnta
OdpowiedzUsuńEdzia56
ty skopiowalas ten naglowek z mojego bloga !!
OdpowiedzUsuńNiee Koopiujee sie ! ://
OdpowiedzUsuńMng12
Na każdym blogu ? hahaha xd Ciekawe, widziałam go tylko na blogu I_am_collector
OdpowiedzUsuńuhmmm
OdpowiedzUsuń